Hidup Bukan Highway

Bukan sekadar melepak kosong..

Pembunuh kucing kejam!!!

Aku dapat video ni dari adik ipar aku dalam facebook. Kurang pasti kat mana benda ni jadik. Tapi harap dapat jadikan tauladan. Janganla kita menyiksa binatang. Aku pun tak tau tahap bodoh mana manusia ni sanggup bunuh anak kucing..


Biarlah manusia jenis macam ni dapat balasan setimpal satu hari nanti...

3 komen:

Anonymous said... Best Blogger Tips

kesiannya kucing tuh...
dia pon nk hidup jugak..
mak kucing tu nk amik anak dia laki tu x kasi..
x guna lah laki tuh..
biar dia mati kena bakar hidup2..baru tau..
dh la kucing tu kecik lg...

Azreem said... Best Blogger Tips

@SIKZAM 99 Pendera kucing dalam video ni memang dah kena tangkap pun. Ada keluar dalam paper berita harian beberapa hari lepas. Dia cuma kena saman jer..

Anonymous said... Best Blogger Tips

kalau aku ada kat situ with sniper aku tembak orang tu dari jarak dekat,(I love cat)

Post a Comment

Bagi la komen sikit yer..

Followers

Klik dan Join Mereka

Blogged.my Kedai Backlink,Backlink Percuma

Blog Stats

feedburner

Komen terbaru

Suka Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...