Hidup Bukan Highway

Bukan sekadar melepak kosong..

Keputusan Malaysia vs Arsenal, 13 Julai 2011

Aku rasa ramai yang dah tahu keputusan perlawanan bolasepak persahabatan Malaysia menentang Arsenal yang berlangsung semalam, 13 Julai 2011. Pada yang belum tahu, Malaysia tewas 0-4 pada Arsenal. Kat bawah ni korang boleh tengok highlight jaringan yang telah dihasilkan.



Walaupun Malaysia kalah, tapi aku tetap sokong Malaysia. Friendly je pun. So takde hal punye. Lagipun team Malaysia kali ni dah banyak bawak pulang piala yang dah lama Malaysia tak dapat menang. Teruskan usaha team Malaysia. Fokus untuk kalahkan Singapura pulak dalam kelayakan Piala Dunia nanti..hehehe.. Jangan sebab kalah sekali, korang lupakan jasa team Malaysia sebelum ni..okay semua? hehehe...

1 komen:

fADzly (wAK) said... Best Blogger Tips

ni gugup ni sbb main dgn idola..haha
tgk gol arsenal sume gol mudah..

Post a Comment

Bagi la komen sikit yer..

Followers

Klik dan Join Mereka

Blogged.my Kedai Backlink,Backlink Percuma

Blog Stats

feedburner

Komen terbaru

Suka Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...